Nya tag!!

Min aktivitet här på bloggen har varit tämligen låg på senaste tiden (egentligen under hela 2013). Det finns flera anledningar till det. En är att mitt engagemang med sociala medier överhuvudtaget har gått lite upp och ned. Ibland funderar jag på hur vettiga de egentligen är för mig överhuvudtaget – men sedan känns det både roligt och vettigt. En annan anledning att aktiviteten varit låg här är att jag faktiskt arbetat en hel del med det jag ”skall” göra, det vill säga forska, undervisa och administrera. Sedna vill jag ju vara med familj och vänner, löpa och fiska, läsa bra böcker och se film, och slappa och …

Hursomhelst – I nuläget har jag några forskningsartiklar på väg ut, några som är i slutskedet och annat är bara idéer som jag vill omsätta till artiklar. Mer om det vid annat tillfälle.

Men nu är semestern slut, det är ett nytt läsår, och därmed är det nya tag som skall tas (knack, knack)!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

