Uppdaterar bloggen

Jag har länge tänkt att utveckla den här bloggen något, och jag har nu börjat så smått. Den har varit aktiv i några år vid det här laget och planen har alltid varit att se över den och lägga till en del funktioner. Kanske är det äntligen dags nu?

Jag tänker åtminstone lägga till en CV och en lista över mina publikationer, länkar till en del bloggar som jag försöker hålla koll på och vill rekommendera, samt lite annat.Den som lever får se.

Även fortsättningsvis kommer bloggen att vara klart arbetsrelaterad.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

