Nystart

Verksamheten på den här bloggen har varit rätt låg på sistone av olika anledningar. Jag har haft rätt mycket att göra av annat slag ,och jag har lagt en del tid på Twitter (@stefangelfgren) och Facebook som under ett tag känts intressantare. Jag har också funderat kring den här bloggens innehåll och utformning, dels till följd av att det fokus den har just nu ibland känts lite för snävt, dels för att formatet helt enkelt är fult och för osmidigt. Kanske gör jag något åt det i framtidien. Samtidigt har jag saknat själva bloggandet, så jag kommer att återuppta det nu igen … med start nu.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

